johannavardet

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Johanna Karlsson - 4 december 2011 17:16

- Shopping helg -



Hej, jag har inte bloggat så mkt för jag har inte hunnit. jag har varit upptagen hela heljen i fredags så var jag med angelica i stan och köpte lite jul klappar och kollade bio. Igår så var jag och kippte mig med hela famlijen och så shoppade jag klart alla mina jul klppar, ganska gött att ha det gjort.

Min syster var också me och när hon skulle hem så frågade hon mig om jag ville hänga med till lager 157 på söndag så där har jag varit idag. jag har köpt tre t-shirts, en med peace och en vanlig svart och en med typ en kamera på, kill tröja men vem bryr sig:)

och nu har jag städat och sen så vet jag inte vad jag ska göra, slöva vid tven kke.

men nu ska jag äta.


    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kan alla läsa om det jag gör på dagarna och kvällarna.
Hoppas ni gillar det ni läser och om det är något som e konstigt eller något e det bara att fråga och komentera.
puss puss på alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards