johannavardet

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Varför...

Av Johanna Karlsson - 21 november 2011 19:50

- Varför...-


Hej, jag fattar inte varför jag äns jag har ett liv när ingen vill veta av mig och ingen säger något.

Alla pratar om om hemlisar och går ivga och snackar alla men inte jag..

men så e det la och kommer alltid att vara...

 
 
Ingen bild

sandra

21 november 2011 21:59

Johanna, det är faktiskt inte så. Det är en sak, vi försöker tillexmpel prata o hela tiden, men vi får aldrig svar. " många frågor men inga svar", du går iväg själv hela tiden, även om vi försöker vara med dej så mkt som det går, så om du menar oss, är det inte bara vi, du är inte ensam, för tänk om du förlorar oss, då kanske du tänkte på vad vi hade? Ja.. du får tänka på det nu, för ta vara på tiden vi har, gå nt iväg o lyssna på musik, och ingen vet vart du är. Vi försöker allt för att vara med dej o ta kontakt med dej, men du släpper inte in oss i din värld. Låt oss komma in, och se att vi faktiskt bryr oss om dej, för du vet att vi gör det, du vill bara inte se det gumman, för du vet att vi älskar dig ändå, men va med oss, låt oss få vara med dej, för hur ska det annars sluta?

Johanna Karlsson

21 november 2011 23:03

det är bara att jag aldrig har förstått mig på personer, alla har så kul..
alla har så kul utan mig..
faan jag vet inte vad jag ska säga bara ligger här och gråter för jag vet att ni bryr er om mig men jag e så dum men det är det att ingen har gjort det på det sättet förut. joo visst jag har haft angelica men när vi började 6.an så liksom allt försvan..
alla fick det så kul och jag försöker så gått jag kan men det går inte..
så när jag ser er ha kul och skoja så stänger jag inte mig sjäälv i en lite box och tänker bort allt det..
faan varför ligger jag här och gråter för....
jag kke har kännslor ändå..
Allt kommer fan upp idag jag snackade med jakob innan och så var det någon annan som skrev från hans fb att jag ska sluta leka med hanns kännslor.. jag gör det inte jag vill bara vara hans vän det är fan inte jag som frågar på han hela tiden....

 
Ingen bild

sandra

22 november 2011 09:56

men det med jakob, låt inte det gå över på oss, johanna du vet att vi bryr oss om dej, och att vi alla vill ha kul tillsamans, men vet du varför du inte har kul med oss? Du är knappt med oss, va med oss, vi är dina bästa vänner och finns där för dej, o jag är med dej o bryr mej om det, o har känslor, det har alla. Så liksom va med oss, vi är med dej så mkt som det går, liksom älskar dej,
<3

Johanna Karlsson

22 november 2011 12:35

MM jag fattar inte att jag bara kunde säga så här jag har ju allt jag behöver älskar fan er"!!

 
Ingen bild

Luuuuucas,

22 november 2011 10:06

Men seriöst, du leker med han, player!

Johanna Karlsson

22 november 2011 12:36

tack alla kan ju kalla mig vad dom vill men jag bryr mig fan inte kängre!!1

 
MalinEmiliaa -

MalinEmiliaa -

22 november 2011 10:08

Johanna, sluta säg att du är ensam, du är inte det och det vet både du och jag. Vi tjejer försöker dra med dig, men du följer inte med. Det är ingen som stänger ute dig, ingen som glömmer bort dig, men det är när du går iväg själv ibland som det kanske kan kännas så. Jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag håller med Sandra. Men säg inte att du är ensam. Du är inte ensam. Vi bryr oss ju om dig, vi älskar dig Johanna, o vi vill ju såklart inte att du ska känna så som du gör, att du är ensam. Vi vill ju självklart vara med dig, men det är inte så lätt när du går iväg själv.

Skyll inte på oss, ♥

http://www.emiliaas.bloggplatsen.se

Johanna Karlsson

22 november 2011 12:34

men ibland så vill man vara själv.. jag älskar er me jag fattar inte vad jag har gjort jag klagar men jag har ju allt jag behöver er!!

 
Ingen bild

ANGELICA

22 november 2011 10:10

johanna, vadå allt försvann? verkar tydligen som du tycker att det inte finns nått mellan oss länge.

Johanna Karlsson

22 november 2011 12:32

jo sälv klart det finns men kommer du inte ihåg i 6:an när vi sa att vi hade glidit ifrån varandra men det har ju blivt bättre nu!

 
Ingen bild

jakob

22 november 2011 18:43

Johanna för helvete.. bry dig inte om mig jag klarar mig va med dina vänner för helvete för det är det närmsta du har.. kom igen blanda inte in dom....

Johanna Karlsson

22 november 2011 20:50

jag skiter inte i dig, du e en av mina bästa kompisar.

 
jakob

jakob

22 november 2011 18:46

johanna för helvete blanda inte in dom i det för dom är det närmsta du har asså skit i mig jag klarar mig...

http://jakob

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Karlsson - 4 december 2011 17:16


- Shopping helg -     Hej, jag har inte bloggat så mkt för jag har inte hunnit. jag har varit upptagen hela heljen i fredags så var jag med angelica i stan och köpte lite jul klappar och kollade bio. Igår så var jag och kippte mig med hela faml...

Av Johanna Karlsson - 30 november 2011 14:13

- Random Rubrik -   Hej, nu sitter man i a-laget med samuel och edin och har inget att göra. Men nu börjar svenskan bloggar kke i kväll puss och hej! ...

Av Johanna Karlsson - 29 november 2011 12:19

- Skolan -   Hej, nu sitter man i a-laget och väntar på att svenskan ska börja. Igår så var man på ishocky match med Andreas och Sandra. Vi hade as kul. vi satt längst baka högstupp i hela skandinavium (stavning). Efter matsch så dampade vi p...

Av Johanna Karlsson - 27 november 2011 20:49


- Dom bästa -      

Av Johanna Karlsson - 27 november 2011 18:09

- Storm -   Heej alla, det är rena stormen ute, som tur e så sitter jag inne och och myser. Jag e hemma ensam hemma för mamma, pappa och sandra e nere och jobbar lite. så jag sitter här hemma och kollar film och bloggar lite. Idag har vi haft l...

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kan alla läsa om det jag gör på dagarna och kvällarna.
Hoppas ni gillar det ni läser och om det är något som e konstigt eller något e det bara att fråga och komentera.
puss puss på alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards