johannavardet

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Klassfest!

Av Johanna Karlsson - 18 november 2011 23:27

- Klassfest -


Japp, nu kom man hem fråna en lyckad klassfest med ala goa klass kompisar.

vi hade det jätte trevligt, vi dansade och sjöng och så hade vi 5-kamp. Det var väldigt kul när vi skulle ha cykelhjälmar på oss och en gallj (stavning) som styre och en mellan benen så skulle vi köra motorcykel, haha fy vad jag skrattade sen, la mig ner på golvet för det varså kul.

men aja sen så kom allt godis fram och då helt plötsligt blev jag antes bekänt( stvning), jag jag fick hämta godis och läsk åt han hela tiden, men och Sandra fick iallafall upp han på dansgolvet så jag e nöjd.

ja juste jag har ju inte bara varit på fest innan festen så var jag hemma hos Sandra och Angelica var också där men hon  mådde så dåligt var snurrig och så så hon ficl åka hem:(..

Hade varit roligare med henne men som Sandra sa: alla dagar kan inte vara ens bästa.

sen på dagen eller vad man ska säga så var jag i skolan, vi hade akrobatik på idrotten. FAN va kul det var, tur att jag var me ska jag säga. Jag var med Elin, Albin och Robin till att börja med sen blev vi bara mer och mer och det blev bara roligare och roligare.

När vi var tio pers så fick vi komma på en ehgen akrobatik sak som vi skulle visa för dom andra, vi var tre grupper men så klart var våran bäst!!

Aja skit kul iallafall så sen hade vi lunch och då stack jag och Andrea ner tll Karlsson och köppte lite gött godis.

Nästa lektion var SLÖJD!! det är så jävla kul, jag har ju stickat en mössa och den blev klar idag men sen kommer den idiotiska Inger och säger att jag inte får ta hem den fören nästa vecka och då blev jag lite sur.....

Men men en vecka går fort.

Imorgon så ska vi ha lite gäster här hemma, vi skka ha jul pyssel. Det ska bli jätte mysigt faktsikt, vi har det varje år och alla år är det hemma hos oss, vi e ju bäst så hihi.

På julpysslet så kommer mina två mostrar med familjer och så kommer min syster och hennes kille och så klart mormor och morfar.

det är hela gänget.

det kommer bli jätte kul men nu så ska jag sova tror jag, måste ha kraffter för min livliga kusiner kommer imon så måste spóva länge länge typ tills dom kommer hihi.

Puss Puss på alla som läster min blogg, kke uppdaterar imon får se puss och kram!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Karlsson - 4 december 2011 17:16


- Shopping helg -     Hej, jag har inte bloggat så mkt för jag har inte hunnit. jag har varit upptagen hela heljen i fredags så var jag med angelica i stan och köpte lite jul klappar och kollade bio. Igår så var jag och kippte mig med hela faml...

Av Johanna Karlsson - 30 november 2011 14:13

- Random Rubrik -   Hej, nu sitter man i a-laget med samuel och edin och har inget att göra. Men nu börjar svenskan bloggar kke i kväll puss och hej! ...

Av Johanna Karlsson - 29 november 2011 12:19

- Skolan -   Hej, nu sitter man i a-laget och väntar på att svenskan ska börja. Igår så var man på ishocky match med Andreas och Sandra. Vi hade as kul. vi satt längst baka högstupp i hela skandinavium (stavning). Efter matsch så dampade vi p...

Av Johanna Karlsson - 27 november 2011 20:49


- Dom bästa -      

Av Johanna Karlsson - 27 november 2011 18:09

- Storm -   Heej alla, det är rena stormen ute, som tur e så sitter jag inne och och myser. Jag e hemma ensam hemma för mamma, pappa och sandra e nere och jobbar lite. så jag sitter här hemma och kollar film och bloggar lite. Idag har vi haft l...

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kan alla läsa om det jag gör på dagarna och kvällarna.
Hoppas ni gillar det ni läser och om det är något som e konstigt eller något e det bara att fråga och komentera.
puss puss på alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards