johannavardet

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

pyssel och bus.

Av Johanna Karlsson - 20 november 2011 11:28

- Pyssel och Bus. -


Hej, eller god morgon jag vaknade nyss eller jag vaknade nio hos Emma men jag cyklade hem och gick och la mig igen.

Igår hade vi pyssel dag, det var jätte mysigt vi pysslade och bakade och pysslade lite till.

Jag gjorde lite kort och så men mest gick jag runt och minglade med alla goa personer.

I mitten av allt så gick vi ut en sväng och tog lite frisk luft, och då träffade man Emma och Jakob. vVi snackade lite och sen så var jag tvungen att gå vidare.

Sen bar det hemåt igen och pyssla och baka lite mer.

När det drog sig mot sitt slut så stack jag hem till Emma och sov där med Emma, Jennifer, Sofie och Matilda.

På kvällen så gick vi ut och träffade Anders en stund men det var inte så länge.

på kvällen så åt stummtomtar i choklar åå fy fan va gött det va.

Sen typ vid 12 så gick vi upp till Emmas rum och dampade lite och sen skulle Jennifer blogga, hihih hon hade skrivit jätte länge typ i en timme känndes det som och när hon skulle lägga upp inlägget så försvann allt, nu menar jag allt haha fan va damp hon fick.

idag så skulle dom i väg och binda kärvar så jag fick sicka hem.

det var meningen att jag skulle tävlia idag men det blev inget mad det för jag e fökyld och man kan inte tävla om man e sjuk.

Så det var lite trist hade sett fram imot det.

Men så e det ibland, men nu ska jag mysa med min glögg och sen bär det av till farfar pusspuss på alla!<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Karlsson - 4 december 2011 17:16


- Shopping helg -     Hej, jag har inte bloggat så mkt för jag har inte hunnit. jag har varit upptagen hela heljen i fredags så var jag med angelica i stan och köpte lite jul klappar och kollade bio. Igår så var jag och kippte mig med hela faml...

Av Johanna Karlsson - 30 november 2011 14:13

- Random Rubrik -   Hej, nu sitter man i a-laget med samuel och edin och har inget att göra. Men nu börjar svenskan bloggar kke i kväll puss och hej! ...

Av Johanna Karlsson - 29 november 2011 12:19

- Skolan -   Hej, nu sitter man i a-laget och väntar på att svenskan ska börja. Igår så var man på ishocky match med Andreas och Sandra. Vi hade as kul. vi satt längst baka högstupp i hela skandinavium (stavning). Efter matsch så dampade vi p...

Av Johanna Karlsson - 27 november 2011 20:49


- Dom bästa -      

Av Johanna Karlsson - 27 november 2011 18:09

- Storm -   Heej alla, det är rena stormen ute, som tur e så sitter jag inne och och myser. Jag e hemma ensam hemma för mamma, pappa och sandra e nere och jobbar lite. så jag sitter här hemma och kollar film och bloggar lite. Idag har vi haft l...

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kan alla läsa om det jag gör på dagarna och kvällarna.
Hoppas ni gillar det ni läser och om det är något som e konstigt eller något e det bara att fråga och komentera.
puss puss på alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards