johannavardet

Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Karlsson - 29 oktober 2011 23:26

- InFov -


Hej,

Idag har det varit en dag med bus och skoj.

På förmiddagen så åkte jag till gbg för att gå på dop, min lilla kusin Love skulle döpa sig.

Sen på festen efter så hade jag brottning med min kusin Emil och hans kusin Alma, och sandra så klart.

så när jag kom hem så var jag helt slut, bra start på höstlovet.

Ja höstlovet ja, ää jag ska berätta lite om mitt lov.

okej

Söndag: 12 ska jag på bio med familjen och på efter middagen så ska jag vara med josse.

Måndag: Så ska jag skjut kl 17.30 och sen dansa zumba 19.00 men på dagen e jag ledig.

Tisdag: Då ska jag skjuta kl 18.15 men på dagen e jag ledig.

Onsdag: Då ska jag tävla iu skjytte (stavning) kl 16.00 så jag vet inte om jag hinner vara med någon men kke.

Torsdag: Ledig hela dan.

Fredag Lördag: så åker jag iväg med familjen på någon överaskning ingen aning vad det e.

Söndag: vet jag inte hur vi kommer hem och så men då e jag nog ledig om jag e hemma men det är bara att messa eller att ringa.


Så nu vet ni hur mina dagar ser ut. Ni får gärna boka mig.

Ja någon av dagarna ska jag till stan till min kusin Jonna vet inte när.

Nu ska man snart sova men vi hörs nog immon tror jag om jag orkar.

pusspuss på alla!<3

Av Johanna Karlsson - 28 oktober 2011 17:04

- Bilder -


Då och då kommer jag ladda upp lite bilder jag och mina kompisar har tagit.

idag är det jag som har tagit bilderna utom dom som e på miig dom har jennifer tagit.


               

Av Johanna Karlsson - 28 oktober 2011 16:34

- sticktant -


Heej alla barn nu är det barn program titta vad johanna nu tar fram.

Haha jag har tråkigt..

idag så har man varit hemma frön skolan. hade ju velat vara med efter som det var sissta dagen men jag hade så jävla ont i huvudet och fryser hela tiden så ficka vara hemma.

Idag så har jag suttit på mitt rum hela dagen och kollat film och även stickat en del.

nu så sitter man fortfarande på sitt rum och fryser och ska snart kolla på en film till innan maten.


så hej då och puss på alla glada barn!<3


 

Av Johanna Karlsson - 27 oktober 2011 14:13

- sjuk.. -


Heej alla glada bloggläsare.

Jag orkade inte blogga igår, var järre trött.

Så jag bloggar nu istället. igår så hade vi dans på idrotten hade ont i knät så slapp att vara med, men dom andra var med och dom såg ut och ha väldigt kul.

efter skolan så satte jag mig vid tven och stickade lite. sandra hade ju en kompis här så hade hon glömt att hon skulle på kvart sammtal så jag fick ta hand om henns kompis..

så vi stack ut med bamse och sen kom sandra hem igen.

på kvällen så satt jag och stickade så garnat tog slut.

imorse så gick man upp 7 och sen så ar det skola som vanligt.

men på matte läktionen så typ så kunde jag inte kolla riktigt och det känndes som om jag skulle svimma hela tiden..

jätte läskigt.

så jag hämtade lite mer garn i slöjden sen gick hem.

så har kollat på två filmer nu och har alment tråkigt.

Hej då alla!

Av Johanna Karlsson - 25 oktober 2011 20:44

- 25 oktober du vet -


Heej alla undrbara.

Idag så har varit i skolan som vaniligt och vika kul som vanligt också.

Vi hade dans på idrotte idag, funk, det är faktiskt roligt.

Efter den lektionen hörde jag att robin och samuel hade kollat in min rumpa, även sandras rumpa var utsatt.

Men imon e det bugg fy fan, det är bara roligt om man bara gör det på skoj.

Efter skolan så stack man hem och pluggade lite no och gjorde engelska läxan klar.

Sen kom Angelica och så stack vi ner till karlsson och så skulle vi köpa prinssestårta haha men det blev inte som vi hade tänkt.

vi sa att vi ville ha två prinssestårtor så tog hon fram dom och sens la ner dom i några konstiga plast lådor och sen ner i två påsar?

asså jag fattade inget och inte angelica häller vi skrattade som fan när vi kom ut.

Vi kunde ju inte sätte oss där inne och fika presis så vi satte oss utanför karlsson och åt prinssestårta och skrev ett brev till alla föräldrar, det blev jätte bra om jag får säga det själv.

Efter det så åkte jag hem och pluggade lite mer no.

Halv sju så blev det ner och skjuta lite luftgevär, 191 poäng blev det.

Nu sitter man i soffan och kollar tv och stickar. haha den nya sticktanten här.

sen blir det att sova lite. puss puss.





Av Johanna Karlsson - 24 oktober 2011 21:13

- 24e oktober -


Heej alla gulliga, söta, fina, snygga, underbara läsare!

Idag har jag haft det jätte bra.

Efter skolan så så stack jag jennifer, emma, sandra och nana och fotade lite.

jag och sandra var modeller till emmas och jennifers skol arbete, det blev jätte bra bilder.

vissa kke kommer upp här på bloggen någon gång när jag orkar:P

sen blev det en timmes zumba, roligare än vanligt idag för nana var med och dansade.

den grabben kan röra sig.

haha jag tror våran zumba lärare gillade nana, båda e ju liksom mörkhyade.

Aja nu sitter man och kollar mordserien Den som därper.

sen blir det tandborstning, lite messning sen blir det sova!


så natti natti alla.


p.s den hunden jag skrev om för ett tag sen är ute på vifft igen så om någon av mina läsare ser henna så åk in med henne till polisen, snälla denn hund behöver också ett liv.

pusspuss..

Av Johanna Karlsson - 23 oktober 2011 21:25

- Jag orkar inte.... -


Heej alla.

Nu sitter man i soffan och kollar film och myser.

Imorgon blir det skola, taggad denna veckan för detvär lov nästa vecka.

Men det är dans hela denna veckan så måste komma på något så jag inte kan vara med på tisdag för då ska det bli bugg.

jag klarar inte av det, jag har det lite svårt att göra sånna saker med killar så kommer bli jätte jobbigt om jag inte kommer på något eller om jag inte får över mamma på min sida.

Faan va det suger, varför e jag så jävla feeeeeeeeg??

Aja, på haloween ska man vara med sina underbara kompisar och vara ute och luffa på byn.

Kanske vara lite för svart runt ögonen så det syns att det är haloween.

aa, juste josefin kommer till veddige me på höst lovet så ska nog vara med henne me en del.

Snart blir det sägen och sova lite så man orkar med morgon dagen.

pusspusss<3

Av Johanna Karlsson - 23 oktober 2011 16:58

- Söndag 23/10 2011 -


Heej alla söta grisar.

Idag har jag varit ute och tagit lite bilder med emma och jennifer.

det blev några jätte fina bilder.

sen när vi om hem så satte vi oss och fixade lite med bilderna.

en av dom e min header som ni kke ser.

sen blev det lite chattrollet haha fan va många sjuka persoer det finns.

aha, nu sitter man och bloggar och snackar me emma .

kolla gärna emmas blogg

www.godis-burken.bloggplatsen.se


aja men vi hörs la<3  

Presentation


Välkomna till min blogg. Här kan alla läsa om det jag gör på dagarna och kvällarna.
Hoppas ni gillar det ni läser och om det är något som e konstigt eller något e det bara att fråga och komentera.
puss puss på alla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards